אלעד כהן גילה שאין לו פרטים על האירוע אליו הוא מוזמן לשיר

עמית דניאל 4 Comment on אלעד כהן גילה שאין לו פרטים על האירוע אליו הוא מוזמן לשיר

מה עושים כשאין פרטים על אירוע שאתם מוזמנים אליו? מה עושים אם אתם בעלי התזמורת? אלעד כהן ויוסי אזולאי בשיחה עם מנחם טוקר על המירוץ אחר החתן

אלעד כהן צילום: עזריאל משה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מה עושים כשאמן סוגר אירוע עם בעלי השמחה אבל הפרטים נעלמים? הסיפור הזה קרה לשני אמנים. האחד פתר את הבעיה והשני, עדיין לא. בתכנית "זמן אוויר" עם מנחם טוקר עלו השניים לשידור. אלעד כהן שלצד הגשת תכניות משמש כזמר חתונות פופולארי ויוסי אזולאי המשמש כDJ תקליטן באירועים.

הראשון לספר את סיפורו היה אזולאי שהצליח להגיע לחתן אך הדרך היתה קשה ומתישה. "סגרתי חתונה עם חתן" החל אזולאי לספר "יש לי שני סוגי אנשים שסוגרים אתי אירועים. הסוג הראשון מגיע למשרד ויושבים על ליינאפ לאירוע. הסוג השני מתנצל שאינו יכול לבוא מסיבות שונות והכל נעשה בטלפון. במקרה דנן מדובר בחתן מהסוג השני. המספר היה רשום לי וכשהתקשרתי לפני כמה ימים – ימים מספר לפני האירוע – בכדי לברר פרטים אחרונים ומיקום האולם שלא היה כתוב לי, אני מגלה כי 'המספר אינו זמין'. אני מנסה לחייג שוב ושוב אך התקליט אותו תקליט. אני חושב אולי לחייג לאולם אבל מגלה שאין לי את פרטי האולם. נכנסתי ללחץ. ישבנו חברים והתקשרנו אולם, אולם בירושלים לאסוף טלפונים של חתנים כדי לבדוק. במקביל, פרסמתי את זה וביקשתי שישתפו את זה בכל מדיה אפשרית. חשבתי כבר לנסוע לירושלים ביום האירוע, מחר, ולחכות לטלפון 'היכן אתה' ואז לנסוע במהירות למקום" אמר אזולאי בחיוך.

"השיתופים הואילו" אומר אזולאי "ותוך כדי שאני באירוע הטלפון לא הפסיק לצלצל כשעל הקו היה החתן דנן שהתנצל שלא עדכן כי החליף מספר".

הסיפור אצל אלעד, לעומת זאת, טרם הגיע לסיומו. "היה רשום לי ביומן" סיפר אלעד "והוא היה פתוח על השולחן בסלון. הבן שלי שיחק באזור ושפך משקה בדיוק על התאריך הזה" לשאלת טוקר אמר אלעד "אצלי הכל רשום ביומן אינני נותן את אמוני ביומן דיגיטלי. לא מזמן היה את הסיפור של הצלם המוכשר, קובי שירה, שהכל נמחק לו" בחזרה לסיפור אומר אלעד "אני זוכר שיש לי תאריך סגור ונגנים סגורים אך לא יודע מי החתן. התאריך הוא ה' כסלו. אין לי שמץ של מושג איפה האירוע אבל אני יודע שהכל סגור" סיפר אלעד.

הצעתו של אזולאי שישלח את הנגנים לערים שונות ויחד הם יסעו למיקום הקרוב ביותר שיהיה נדחתה ברוב קולות ואלעד אמר "בדרך כלל מתקשרים שבועיים לפני לוודא שהכל בסדר אך בנתיים לא קיבלתי טלפון וכל יום שעובר מפלס הלחץ עולה. אם מישהו מהמאזינים מכיר קרוב שמתחתן ביום זה אשמח אם יבדוק אתו" אמר אלעד "המספר שלי הוא: 050-4446151"

האזינו:

 



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    בתור DJ מנוסה אני ממליץ לכל האמנים מה שאני עושה לכתוב ביומן ולעשות גיבוי נוסף יומן נפרד רק בתור גיבוי בנוסף לפלאפון שאני מעדכן גם בו אם האירוע וכל הפרטים
    בהצלחה לכולם

  2. 2

    זה רץ במיילים רציתי לדעת אם להעביר הלאה? האם מישהו יודע אם נמצאו האבודים??

  3. 1

    נמצאו האבודים!!!!!!
    היום חירפנו אותי המיילים שכבר לא צריך להעביר הלאה, כי הם נמצאו, קיבלתי יותר מיילים מרגיעים מאשר מלחיצים…..